Verzenden, Retourneren & Klachten– Little Bloom

Verzenden, Retourneren & Klachten

Verzenden

Wanneer jij je order hebt geplaatst, gaan wij direct aan de slag om jouw bestelling in orde te maken. We verwerken orders op volgorde van binnenkomst, hierdoor kan de levertijd oplopen tot maximaal 21 werkdagen voor grote orders. Als een product uit voorraad leverbaar is, wordt jouw bestselling binnen 1-2 werkdagen door ons verzonden. Je bestelling wordt altijd verzonden met track & trace code, zodat jij precies weet wanneer je jouw pakketje kunt verwachten.

Wij versturen op dit moment alleen nog in de Benelux. De verzendkosten zijn per land afhankelijk. Binnen Nederland zijn de verzendkosten €5,60 en voor België €9,00. In Nederland worden bestellingen vanaf €100,- gratis verzonden en in België vanaf €150,-.

Retourneren

Het kan zijn dat je niet helemaal tevreden bent over jouw bestelling. Binnen 14 dagen kun je jouw bestelling op eigen kosten retourneren, mits deze aan de retourvoorwaarden voldoet. Producten uit de collectie Mix & Match worden speciaal voor jou gemaakt, en kunnen niet worden geretourneerd. Meld je retourzending eerst bij ons aan via de klantenservice.

Controleer ook direct na ontvangst van je bestelling of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is. Mocht dit niet zo zijn, willen we je vragen om ons direct te mailen via info@littlebloom.nl. Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat wanneer je een product retourneert dat deze goed verpakt is. Mocht het product of verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om een product te proberen, dan kunnen we waardevermindering doorberekenen.

Hoe kun je retourneren?

1. Stuur een e-mail naar info@littlebloom.nl
2. Vermeld je naam en ordernummer in de e-mail
3. Geef aan welk artikel je wilt retourneren
4. Reden van retourneren (niet verplicht, maar wel handig voor ons, om onze dienstverlening te verbeteren)

Naar aanleiding van je e-mail krijg je van ons zo snel mogelijk een reactie en nemen we je retour in behandeling. Vervolgens kun je de producten, indien mogelijk in originele staat en verpakking naar het door ons opgegeven retouradres retourneren. Het is belangrijk dat de retour is aangemeld via de e-mail en de naam en ordernummer zijn toegevoegd aan de retourzending, anders kunnen wij de retourzending niet in behandeling nemen.

Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen, gaan wij over tot terugbetaling. Terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen. Wanneer wij artikelen ontvangen buiten de retourtermijn, wordt de retour niet geaccepteerd, het pakket wordt dan teruggestuurd naar en op kosten van de koper.

Ook halen wij geen pakketten op bij een afhaalpunt, het pakket dient direct bij ons bezorgd te worden. Little Bloom is niet verantwoordelijk voor retourzendingen die tijdens het verzendproces zijn kwijtgeraakt.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door de mailen naar info@littlebloom.nl. Wij antwoorden altijd binnen twee werkdagen.

 

 

Jouw Winkelmandje (0)

Geen product(en) in je winkelwagen

x